Onze missie

Stichting Borstkanker Onderzoek Rotterdam (stichting BOR) is in april 2016 opgericht door Taco Klem en Gerson Struik om medisch wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker mogelijk te maken. Met dit onderzoek willen we door innovatie de behandeling van borstkanker patiëntvriendelijker maken, met behoud van effectiviteit en veiligheid.

Deze stichting biedt de mogelijkheid zowel particulier donaties te ontvangen als ook subsidies te verkrijgen die direct ten gunste komen van onze projecten, zonder afhankelijk te zijn van de logistieke organisatie van een grote zorginstelling.

Via onze digitale kanalen willen wij patiënten, donateurs en subsidieverstrekkers informeren over borstkanker en onze lopende wetenschappelijke projecten.