Stichting BOR op EBCC 2024

Van 20 tot en met 22 maart 2024 vond het grootste borstkanker congres van Europa plaats in Milaan: het EBCC. Met een grote delegatie van de Franciscus Borstkliniek vertrokken wij naar Italië om de meest recente ontwikkelingen rondom de behandeling van borstkanker aan te horen. Taco Klem en Sophie Wooldrik waren namens Stichting BOR aanwezig, en Sophie kreeg de kans om haar  posters over de BREHAB studie en de nieuwe CONSCIENCE studie te presenteren. Het waren leerzame en vooral leuke dagen, waaruit weer duidelijk werd dat Nederland op veel vlakken koploper is op het gebied van borstkankeronderzoek en behandeling.

Uiteraard hebben wij ook nog een momentje gepakt om wat meer van de mooie stad Milaan te zien!